Yrittäminen Kirkkonummella kannattaa

Bisnes pystyyn Kirkkonummelle? Suuntaa Kirkkonummelle suurten kaupunkien läheisyyteen ja valtaväylien varrelle. Tuo myös koko perheesi mainioiden palveluiden ja sydämellisen kunnan luo.

Tällä sivulla kerromme, millaista on olla yrittäjä Kirkkonummella!

Aloita tästä:

Yrittäminen Kirkkonummella

Palvelut

Keskeinen sijainti

Olet tervetullut meille

Tervetuloa kaikille yrityksen perustamisesta unelmoiville! Liikekeskukset, monipuoliset toimitilat sekä keskustan hyvät palvelut takaavat yrityksesi kasvulle toimivan maaperän.

Kirkkonummella et jää yksin. Kunnan laadukkaat palvelut ja yhteistyö muiden kuntien kanssa auttavat koko yrityksen elinkaaren ajan.

Meillä viihtyy myös koko perhe!

Kunta tukee yrityksiä monin tavoin

Kuten jo todettua, me Kirkkonummella haluamme tukea yrityksesi taivalta aina alkumetreiltä kukoistukseen asti!

Teemme yhteistyötä YritysEspoon kanssa ja tarjoamme yrityksellesi kattavat neuvontapalvelut yrityksesi koko elinkaaren ajaksi. YritysEspoon kautta saat apua esimerkiksi markkinointiin sekä tukea henkilökohtaisten neuvontatapaamisten kautta.

Kuntamme tarjoaa myös apua yritystoiminnan lupa-asioihin ja tukea verkostoitumiseen. Erilaisissa yrityskeskuksissa pääset osaksi menestyksekästä yhteisöä sekä lähelle asiakaskuntaasi.

Palveluistamme löydät apua toimitilan löytämiseen, terveydenhuoltoon, työllistämiseen sekä muihin yrityksen perustamisen prosesseihin.

Löydä itsellesi parhaat palvelut!

Yritysten neuvontapalvelut

Tukea työllistämiseen

Yritystontit ja toimitilat

Keskeinen sijainti luo mahdollisuuksia

Kirkkonummi sijaitsee valtaväylien varrella vain kivenheiton päässä pääkaupunkiseudun palveluista ja mahdollisuuksista. Meidät on helppo saavuttaa ja löytää!

Kirkkonummi asemoituu mainiosti Turunväylän ja Länsiväylän varrelle. Meille pääsee niin junalla kuin omalla autolla!

Vaikuttavien luontoelämysten äärellä sijaitseva aktiivinen ja eloisa Kirkkonummi on monipuolinen mahdollisuuksien kunta!